Jak budować relację z klientami biznesowymi?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jeśli chodzi o budowanie relacji z klientami biznesowymi, pierwszym krokiem jest sprawienie, by poczuli się wyjątkowo. Można to zrobić wysyłając przemyślany spersonalizowany prezent, który odzwierciedla zainteresowania odbiorcy.

Prezenty biznesowe 

Najbardziej udane prezenty korporacyjne są starannie dobrane i wysłane z osobistą notatką od nadawcy. A ponieważ klienci biznesowi to ludzie zajęci, upewnij się, że każdy prezent, który im wyślesz, dotrze na czas i w dobrym stanie.

Oto kilka innych wskazówek dotyczących wysyłania prezentów firmowych:

Rozważ prezenty, które pasują do Twojej marki lub branży. Kiedy klient otrzymuje prezent, który odzwierciedla jego zainteresowania, jest bardziej prawdopodobne, że zapamięta, kto go podarował. Na przykład, jeśli Twoja firma sprzedaje ekologiczne produkty żywnościowe, wyślij coś organicznego, jak ekologiczną torbę wielokrotnego użytku wypełnioną zdrowymi przekąskami lub domowymi ciasteczkami (jeśli pieczesz). Jeśli prowadzisz firmę księgową, rozważ wysłanie spersonalizowanych artykułów piśmienniczych oprócz czegoś jadalnego, jak czekoladowe miętówki lub ciasteczka w kształcie banknotów (jeśli nie masz nic przeciwko wyłamaniu robota kuchennego).

Dopasuj wielkość prezentu do znaczenia pozycji odbiorcy w organizacji. Jeśli ktoś jest kierownikiem wyższego szczebla w innej firmie, nie wysyłaj mu niedrogich przedmiotów, takich jak długopisy i klucze. 

Gdybyś miał problem z dopasowaniem prezentu, warto zawsze skorzystać z gotowych pomysłów, które można znaleźć w profesjonalnych sklepach internetowych jak https://www.grawergift.pl/pl/c/Prezenty-Biznesowe/36.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*