Rodzaje i przykłady reklam zewnętrznych – na które z nich najlepiej jest się zdecydować?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Reklamy zewnętrzne można podzielić na kilka rodzajów. Najbardziej rozpoznawalną grupą są nośniki wielkoformatowe, widoczne przede wszystkim na ścianach budynków czy billboardach. Ich widoczność zwiększają dodatkowo podświetlenia tylne lub przednie. Wyróżnia się także reklamy mobilne, zwykle dwustronne  znajdujące się na platformie samochodowej oraz infoscreeny.

Przekaz reklamowy

Powszechnie stosowane są także banery reklamowe, które mogą znajdować się na ogrodzeniach czy w formie afiszy, plakatów, flag reklamowych, kasetonów, szyldów, neonów czy car wrapping, czyli treści naklejanych na samochodach. Wykorzystywane są także totemy reklamowe, czyli słupy o stosunkowo dużej wysokości, na których w górnej części umieszczone jest logo firmy reklamowanej. Jeśli chodzi o totemy Poznań jest jednym z wielu miast, w którym można zamówić ich wykonanie. Wybór określonego rodzaju reklamy powinien być jednak podyktowany indywidualnymi potrzebami, oczekiwaniami, a także celami. Reklama powinna trafiać do wyznaczonej grupy odbiorców, a także informować o konkretnych wydarzeniach czy markach. Wszystkie te czynniki należy wziąć pod uwagę, zastanawiając się nad optymalną kampanią reklamową w formie outdoorowej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*