Czemu służy badanie lojalności klientów?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

W dobie ogólnego dostępu do różnorodnych produktów wielu konsumentów podczas zakupów kieruje się przede wszystkim ceną i opiniami na temat danego sklepu. Znacznie mniejsze znaczenie niż kilka lat temu ma obecnie renoma placówki i poprzednie doświadczenia z nią związane. Z tego powodu sklepy, które chcą notować wzrost sprzedaży, powinny zainteresować się badaniem lojalności konsumentów. Co to jest i w jaki sposób może przyczynić się do wzrostu rentowności placówki?

Badanie lojalności konsumentów – kiedy warto?

Badania lojalności konsumentów, organizowane między innymi przez https://xaris.pl/, to nic innego jak sposób na poznanie preferencji klientów, a następnie wdrożenie działań poprawiających ich doświadczenia zakupowe. Dzięki niemu możemy dokładnie dowiedzieć się, w jaki sposób nasza grupa docelowa podejmuje decyzje, czym kieruje się podczas wyboru produktu, czego pragnie i w jaki sposób chce to otrzymać. Mając te informacje, możemy dopasować naszą ofertę do klientów. Dzięki takiemu działaniu nasze zyski szybko poszybują w górę.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*