Z jednej strony mały pendrive – na pierwszy rzut oka – nie stanowi dobrej i atrakcyjnej powierzchni reklamowej, jednak kiedy się nad tym głębiej zastanowimy, znajdziemy dużą ilość korzyści, a praktycznie żadnych minusów. W czasach współczesnych pendrive jest urządzeniem, które posiada prawie każdy z nas i to najczęściej w ilości większej niż jedna sztuka. Zgrywanie, przegrywanie i dogrywanie zdjęć, filmów, dokumentów, muzyki czy innych materiałów stało się normą a pendrive stały się naszymi prywatnymi bankami pamięci.
Niezwykła popularność tychże urządzeń powoduje, iż pendrive jako produkt reklamowy stanowić może wyraźną atrakcję w kampanii promocyjnej danej firmy. Tym bardziej, iż często duża część gadżetów przeznaczona do reklamowania firmy jest nieinteresująca lub powtarzalna – takie produkty jak długopisy, notesy, zeszyty czy kalendarze nie robią dzisiaj większego wrażenia. Natomiast, pendrive, który nosimy najczęściej przy sobie, a na pewno regularnie z niego korzystamy, przykuje naszą uwagę do marki. Dodając do tego lotne i zapadające w pamięć hasło reklamowe widniejące na urządzeniu i wyraźne logo firmy inwestycja ta stanie się szybko opłacalna (co ważne, wiele firm zajmuje się produkcją stricte pendrive reklamowych, jak choćby tutaj: https://memorabbit.pl/c/pendrive-reklamowe.
Decydując się na dołączenie tych małych produktów do kampanii reklamowej warto pomyśleć o zakupie ich w hurtowni. Wpisując w wyszukiwarce frazę: pendrive ceny hurtowe pojawi nam się wiele konkurencyjnych cen, jednak zwracajmy uwagę przy tym i na jakość wykonanych produktów.