Aby konsumenci byli w pełni zadowoleni z zakupionego produktu, firma zajmująca się jego sprzedażą powinna zaprojektować go z dbałością o wszelkie szczegóły. Oprócz samej receptury i formy bardzo istotne jest także opakowanie. To w dużej mierze ono przykuwa uwagę potencjalnych klientów i sprawia, że użytkowanie artykułu jest komfortowe. Czym kierować się wybierając opakowanie aby było właściwe?
Decydując o tym, w czym zamkniemy konkretny produkt należy wziąć pod uwagę przede wszystkim jego konsystencję. Gęste kremy oddajemy do dyspozycji odbiorców w słoiczkach, a żele w tubkach, ułatwiając w ten sposób wydobywanie kosmetyku. Płyny i gęste ciecze, które wymagają precyzyjnego dozowania najlepiej będzie umieścić w butelce, która została wyposażona w kroplomierz. Z pewnością docenią to wszyscy klienci. Gdy sprzedawany przez nas asortyment nie powinien być narażony na ekspozycję na promienie słoneczne warto sięgnąć po opakowania stworzone z ciemnego i grubego szkła. Skutecznie ochroni zawartość przed zbyt dużą ilością światła i wiążącą się z nią utratą cennych witamin i właściwości. Zawsze warto inwestować w opakowania o solidnym zamknięciu – zakrętki, zatyczki i tym podobne.