Właściciele sklepów odzieżowych powinni uważnie zaprojektować wnętrze swojego lokalu. Aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, należy zadbać o każdy szczegół, począwszy od witryny, kończąc na odpowiednim rozstawieniu mebli. Odwiedzający sklep powinni czuć się komfortowo. Z tego względu przejścia między półkami muszą być szerokie, a cały asortyment odpowiednio posegregowany. Dzięki temu klienci będą mogli bez problemu odnaleźć interesujące ich produkty.
Klient mijający salon z ubraniami z pewnością zwróci uwagę na witrynę. To właśnie wygląd tej części sklepu zachęci lub zniechęci kupującego do wejścia. W witrynie powinny znajdować się manekiny, np. choćby te z oferty https://best-line.com.pl/category/manekiny-sklepowe-wystawowe-krawieckie. W ten sposób można z łatwością zaprezentować modne oraz przecenione ubrania. Wewnątrz sklepu nie może zabraknąć ekspozytorów, półek, czy wieszaków. Ubrania na nich umieszczone powinny być posegregowane ze względu na rodzaj. Jeśli sklep oferuje odzież zarówno męską, jak i damską powinny one znajdować się w osobnych częściach lokalu. Organizacja przestrzeni w sklepie i prawidłowa ekspozycja ubrań sprawiają, że klient czuje się pewnie i chętnie dokonuje zakupu.