Spersonalizowane kampanie reklamowe to główny sposób na dotarcie do większego grona klientów. Z powodzeniem tego typu działania stosują zarówno duże koncerny i korporacje, jak również mniejsze przedsiębiorstwa. Na przestrzeni lat znacznie zmienił się jednak sposób prowadzenia działań reklamowych. Jeszcze kilkanaście lat temu największą popularnością cieszyły się przede wszystkim wizytówki oraz ulotki reklamowe rozdawane w centrum miasta, w trakcie konferencji czy roznoszone po skrzynkach pocztowych. Badania jednak były jednoznacznie – często tego typu gadżety lądowały w koszu i nie przynosiły większych efektów.
Nowoczesny marketing wzniósł się na swoje wyżyny już jakiś czas temu i znacząco odszedł od starych metod. Wszystko to w celu jak największego zwiększenia popytu na oferowane przez daną firmę usługi czy produkty oraz zachęcenia klientów do korzystania z marki. Jednym z najlepszym gadżetów reklamowych w świetle badań rynku okazują się torby bawełniane z nadrukiem nazwy firmy lub logiem producenta. Znacząco wpływa na to fakt, że tego typu dodatek jest bardzo praktyczny i może być wykorzystywany z powodzeniem wielokrotnie, jako produkt codziennego użytku. Nie bez znaczenia jest również aspekt ekologiczny – torby wykonane z bawełny stanowią doskonałą alternatywę dla zwykłych foliowych reklamówek oraz świetnie wpisują się w nurt zero waste. Dzięki temu zarówno firma jest zadowolona (gdyż ktoś używając torby promuje markę), jak również sam klient stając się właścicielem rzeczy przydatnej i praktycznej.