Nowoczesne firmy korzystają z efektywnych narzędzi marketingowych. Wykonanie materiałów reklamowych najlepiej przekazać w ręce doświadczonych pracowników agencji reklamowej. W zależności od rodzaju branży oraz specyfiki odbiorców dobierane są najbardziej optymalne rozwiązania. Najlepiej, aby takie działania miały charakter długofalowy, co przekłada się również na kształtowanie pozytywnego wizerunku marki.
Uwagę potencjalnych klientów można przyciągnąć za pomocą wyrazistych projektów marketingowych. Mogą być to designerskie grafiki i niebanalne materiały, które od razu przykuwają wzrok. W przestrzeni miejskiej doskonale sprawdzają się różnego rodzaju reklamy zewnętrzne. Pomysłowo wykonane plakaty, szyldy i tablice reklamowe umieszczane są w miejscach o dużym natężeni ruchu – np. przy galeriach handlowych oraz w środkach komunikacji miejskiej.
W kampaniach reklamowych coraz częściej wykorzystywane są personalizowane gadżety. Niemal w każdej firmie można zastosować efektowne akcesoria biurowe oraz odzież z logo. Takie materiały znakomicie sprawdzają się podczas targów, eventów firmowych i rozmaitych wydarzeń o charakterze promocyjnym. Warto też zainwestować w projekty reklamowe, które mogą być jednocześnie elementem wyposażenia biura lub częścią stoiska wystawienniczego. Świetnym przykładem są kolorowe pufy reklamowe z nadrukiem, które natychmiast przyciągają spojrzenia. Designerskie siedziska z logo wykonywane są w różnych wielkościach i kształtach.