Reklamy Facebook Ads, reklamy YouTube Ads i inne media reklamowe online to najpopularniejsze sposoby reklamowania Twojej marki lub produktu.
Ale czym jest nowoczesny digital marketing?
Nowoczesny digital marketing to proces tworzenia treści, angażowania klientów i sprzedawania produktów. Chodzi również o zrozumienie, czego chcą Twoi odbiorcy, a następnie danie im właśnie tego. Nietrudno się domyślić, że dobra promocja przy wykorzystaniu: Facebook Ads oraz YouTube Ads, może nam to zagwarantować. Kluczem są ludzie, a na tych platformach spotyka się świat.
Facebook ma ogromną publiczność i jest jedną z najlepszych platform reklamowych. Reklamy są silnie kierowane, co sprawia, że jest to dobra opcja dla reklamodawców.
Koszt kliknięcia na Facebooku jest znacznie niższy niż na innych platformach społecznościowych. Łatwo jest również dotrzeć do określonej grupy odbiorców na Facebooku. Minusem Facebook Ads jest to, że są bardzo widoczne i mogą być łatwo zignorowane przez odbiorców.
Facebook oferuje do wyboru różne rodzaje formatów reklam, takie jak reklamy tekstowe, fotograficzne, wideo i interaktywne.
Istnieje wiele sposobów na stworzenie kampanii Facebook Ads i to samo możemy powiedzieć o systemie YouTube Ads, ale najważniejszą rzeczą wciąż pozostaje świadomość, czego chcą Twoi docelowi odbiorcy.
Reklama YouTube Ads, która działa dobrze, to taka, która zawiera angażujący film lub obraz, zwraca uwagę na konkretne cechy Twojego produktu i ma wyraźne wezwanie do działania. Powinien być również krótki i zwięzły.
Aby reklama dobrze działała na Facebooku, musi być trafna i angażująca. Upewnij się, że masz obraz lub film, który jest atrakcyjny wizualnie i łatwy do zrozumienia dla odbiorców.
YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie. Jest to również jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych z ponad 1,5 miliardem użytkowników.
Reklamy YouTube Ads są dobre zarówno dla marek, jak i osób, które mają kanał wideo w YouTube. Na przykład, jeśli masz produkt, który chcesz sprzedać – możesz użyć reklam YouTube, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i zachęcić ich do odwiedzenia Twojej witryny lub zakupu produktu.
Facebook Audience Insights to bezpłatne narzędzie, które pozwala zobaczyć dane demograficzne odbiorców. To narzędzie może pomóc Ci dotrzeć ze swoimi treściami do większej liczby osób, znając ich zainteresowania i to, co lubią.
Aby skorzystać z Facebook Audience Insights, przejdź do Menedżera reklam i kliknij „Audience Insights” w zakładce „Narzędzia”. Będziesz mógł zobaczyć szczegółowe dane demograficzne swoich odbiorców, w tym wiek, płeć, lokalizację, zainteresowania i inne.
Wraz z rosnącym wykorzystaniem Facebooka i YouTube https://adsright.pl/youtube-ads/ reklamodawcy szukają sposobów na zwiększenie konwersji. Oto pięć wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć liczbę konwersji na tych platformach.