Druk produktów reklamowych – jaką technologię wybrać?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Gadżety i artykuły reklamowe to dziś popularna i powszechna forma promowania własnej marki. Są to chociażby kubki z logo firmy, koszulki z nadrukiem, czy kalendarze. Różnorodność wybranych do reklamowania materiałów wymaga zastosowania odpowiednich technologii drukarskich, jakich można wyróżnić kilka. Przy produkcji artykułów papierowych takich jak ulotki, czy plakaty stosuje się najczęściej druk offsetowy, a do produkcji artykułów z drewna, ceramiki, czy plastiku używa się zaś np. sitodruku. Popularna jest również fleksografia, wykorzystująca ciekłe farby szybkoschnące. Jest natomiast jeszcze jedna powszechnie stosowana technologia drukarska.

Drukowanie metodą cyfrową

Dziś wiele firm stosuje technologię druku cyfrowego, dla takich artykułów jak ulotki, plakaty, katalogi, kalendarze biurkowe, które można znaleźć chociażby w ofercie https://www.4font.pl/oferujemy/druk-cyfrowy/. Jest to wygodna forma, gdyż w przeciwieństwie do metody offsetowej nie wymaga przygotowania form drukarskich, czy matryc; wydruk tworzony jest bezpośrednio po odczytaniu danych z komputera. Dzięki temu, dane można w łatwy sposób dostarczyć na dowolnym nośniku cyfrowym.

Nie można nie wspomnieć również o wyjątkowo szybkim czasie realizacji takiej usługi i jej korzystnej cenie, co jest istotne zwłaszcza dla właścicieli firm, zlecających wykonanie takich artykułów „od ręki”. Druk cyfrowy stosuje się zazwyczaj w przypadku małych nakładów, do materiałów w formie papierowej, a niekiedy również dla innych tworzyw, w zależności od tego, jakiej maszyny się używa.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*